Fyrkanten

Jag ska bannemig börja läsa igen! Förut gjorde jag alltid det. Jag är liksom en läsare. När jag var liten gömde mamma mina HP för att jag skulle 'ut i solen.' Dock har det inte blivit av på jättelänge, har väl annat för mig än att läsa ngt annat än läxor. Så idag när jag skulle låna en bok på engelska plockade jag med mig denna, som har fått jättebra kritik. Dock har jag tänkt att den bara är en typ wannabe-bok men jag ska ge den en chans! :) Får se hur lång tid det tar att läsa ut den, haha! Började på en julbok förra året har inte ens läst ett kapitel, kan inte fokusera längre :/ Men jag saknar att verkligen älska och vara beroende av en bok, så jag ska försöka få den känslan igen!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback