Hörby!

Här kommer bilder från hörby marknad.
Trodde faktiskt att det skulle va lite halvmobbat men det var faktiskt riktigt satsigt! :D
göttgött, köpte lite olika saker men bilder på mig finns på mammas kamera. Supertrevligt alltså!
kom hem för ca  1  1,5 2 två och en halvtimme 3 timmar sen, såg nu att kameran varit PÅ i flera timmar i väskan! och ändå typ inget förlorat batteri.
Nu är jag sjukt trött men har massor att göra. Bl a packa klart, städa rummet (igen) duscha, äta, fixa bilder tömma kameran stryka mina chinos.. suck. Bara bita i och sedan stiga upp imorgon inför planet.
Och nu lackar jag för att HELA min hårddisk är full. Hur mycket plats tar systemkamerafoton egentligen? Man vill ju självklart fota med högsta kvalitet.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback