TGIF

Har varit i stan med Caroline idag, det satt feint! Satt jättelänge på mcd osv osv. Köpte även tre tröjor, visar dom senare! Idag är det ju äntligen fredag (säger en som haft lov hela veckan, höhö), så ska kolla på tv och bara chilla järnet nu innan mamma kommer hem! Igår frågade Linnea mig om filkmkväll ikväll eftersom hon har ff, men jag glömde totalt bort det, och när jag kom på det för en timme sen orkade jag inte pallra mig bort dit haha.
Fan får ångest för jag bara skjuter upp allt plugg jag har att göra över lovet, vilket är himla mycket. :/
I alla fall, hoppas ni får en fin fredagkväll. ♥

Kommentarer
nisha

tack ! ska fan lägga upp lite klipp nu under de dagarna som e kvar under månaden :P TACK igen^^

jo men jag ringer dig så fort jag kan och vi kan väll kanske hitta på ngt nästa vecka på lördag??? OM JAG KAN !

vet inte om jag har ngt för mig men vi får se :P

jo men har saknat dig mä :)

TACK !!!! än en gång x)



Blogg: http://nishaa.blogg.se/
2012-02-25 @ 00:00:35
Hannah och Bella -ZOLO-

Hoppas att du får en fin helg!:D



Blogg: http://zolo.blogg.se/
2012-02-25 @ 14:38:31




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback