Äntligen hemma...

....ungefär 2,5 timme efter att vi slutat! Ahrg. Min bildlärare hade slarvat bort min målning så har inte kunnat arbeta med den på typ 3 veckor, och idag kom den fram(HON hade lagt den i en annan klass skåp) så får jag EN eftermiddag på mig att göra klart den! Så fick jag inte ens dagens lektion på mig att arbeta med den?! sjukt bull. Sjukt upprörd!

Huuursomhelst, tagga att plugga halva natten nuråå! Har laddat upp med yoghurt och flingor, ost- och skinksub, kiwi äpple och ballerina! Tänkte att jag kan köra samma metod som när man klicktränar hundar: om jag lär mig själv att associera mat med plugg så kommer jag ju undermedvetet börja se fram emot pluggandet ? :D
Här är bilden jag målat av förresten, hahaha! Tänk er detta på ett skitstort papper med tjocka penslar XD. Arbetade först med impressionism (eller surrealism kommer inte ihåg) men fick damp på den bilden för det var människor på så valde denna istället.  ÄÄndå MVG-nivå?:D

Kommentarer
joanna-livet med Aspergers syndrom!

Hej tänkte bara tispa om att jag kör en dagensbloggtävling varje dag där du har chans att länkas inför mina 400-600 unika läsare/dag.

Sen kör jag även andra tävlingar med fina priser så passa på att gå in och anmäl dig:)

om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbar vecka!!PS. Länk till tävlingarna finns i vänsterspalten av bloggen och eftersom de är en ny dagens blogg varje dag så kolla så du anmäler dig i just dagens och inte en som redan är avslutad:)





Blogg: http://domkallarmighannes.com
2012-03-01 @ 14:56:19
Marinda Gadén

SV: Hör man att jag är skånsk ? :D



Blogg: http://marinda.webblogg.se/
2012-03-01 @ 17:17:55




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback