kort halvdöd update

Hej. Åh vad jag har mkt att göra :(
De tre senaste veckorna har verkligen varit fullpackade. Sedan hade jag ett prov igår, ett idag och nu är det bara ett prov på fredag kvar. Saken är, har inte tid att plugga till det.
Har i alla fall hunnit vara både på möte med SYV (syo?) och besökt på gymnasiemässan sedan sist jag blogga... fortf lika villrådig!

Tisdag: prov, hem, dirr t konfa, därifrån ÖPPET HUS JohnBauer, sen blev det Max haha:D färga Ms hår, plugga
Onsdag: Öppet hus spyken
torsdag: öppet h... MÖTE ngra timmar på eftermiddagen?
fredag: prov blä :( ÖPPET HUS KATTE breaking dawn
lördag: Öppet hus LBS
Har massor att göra i helgen, skulle behöva 4-5 dagars helg men det har man ju tyvärr inte -.- får se vad jag skippar.
Vill inte ursäkta den dåliga bloggningen, men har soo not time för nånting.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback