Nyluggad

1. Jag klippte till min lugg idag. Hihi, är så fyndig. Nej, men jag fick ett ryck. Jag hade ju tvärlugg förut, = rakt (nehe?) och när det sen växer blir det ju rakklippt snelugg = SKITFULT! (=pottfrisyr) så körde på lite, dock vet jag inte om det räcker eller om jag ska ta mer... äh blev så trött på det bara.
3. För övrigt är detta en sån frisyr man vaknar med första dagen på jullovet. (Hörde ni? Japp! Jullov! Julavslutning, igår! ah-hiiiiiihihihi)
2. För övrigt har jag en skitsnygg tröja på mig idag. Skitsnygg. Gaanska kort , tunn och skön, med luva, och halvkorta ärmar. I'm so happy I found it.

4. Annars är det omöjligt att ta seriösa bilder på sig själv, slutar alltid i flipp.
Fula bilder, men orkar bara inte satsa eller redigera haha.

Kommentarer
neli

så fint med lugg hihi =) allt bra idag?



Blogg: http://iamsofashion.blogg.se/
2011-12-22 @ 15:38:59




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback