OMG

asså neeee :(
insåg precis att det bara e fem vardagar kvar av sommarlovet! får panik.
Nej men allvarligt. Får värsta ångesten. Orkar verkligen intee.
Har inget emot skolan i sig, visst gillar inte riktigt delar av själva pedagogiken och sånt och jag är väldigt skoltrött, men gillar ändå rutinerna, att glufsa i sig maten, att skriva nogrannt med stiftpenna i skrivböckerna.
Men liksomåhhhhhh. samma skola, samma folk, samma allt för 10 året i rad!!!!! ursäkta mig för att man är trött på det.
hoppas ingen i klassen läser detta. Isåfall menar jag inget illa.....
men ah. ska bli riktigt skönt att det är sista året iaf, sedan nytt allt.
men allvarligt. asså åh. känns riktigt kasst faktiskt.
har alla skolbilder på min andra data, så får bli 2 på när man var liten och allt var frid och fröjd

Kommentarer
Elin

Jättefin blogg! :D



Blogg: http://elklin.blogg.se/
2011-08-09 @ 21:29:11




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback