Dagen i Teckomatorp

Och denna dagen har spenderats i Teckomatorp, hos Emilia! :) Har varit riktigt kul. Tog tåget dit, hon mötte mig och vi gick i ca trekvart hem till henne, oj vad det blåste! Vi har snackat, bakat, lagat mat, fikat, ridit, kollat på desperate housewives.. Det roliga var, vi skulle baka och hade bara ett ägg. "Amen vi kan väl gå ut och kolla hos hönsen?" sa jag på skämt, med det gjorde vi ju haha! Sjukt praktiskt! De har höns, (tuppar), duvor, hästar, jäättemånga jättestora hundar (jättesvåra att fånga på bild), katter och marsvin. Jag har till och med provat på att trava hahah! En riktig häst!!! Massa med nice :D
Var inte så jätebra väder, småregnade och sånt, så blev inga bilder på hästarna! Kommer väl fler chanser. :)
Nu har jag fikat nutellamackor och O'boy. Tror minsann jag kan vänja mig vid att ha sportlov. ^^

Kommentarer
nisha

asså shit !!!! förlåt för att jag inte svarat på några av alla kommentarerns :S asså förlååååt !!!!

jag såg de inte förrens nu :S

ja de skulle va as nice att va ngn dag :P

asså av ngn anledning vissades inte dina kommentarer på min blogg :s

aja.... örlåt :(

men de skulle va fett nce om vi va ngn dag och nej .... har ingen mobil nu :s men ska få en denna månaden vet dock inte när men denna månader ^^



puss och kram och FÖRLÅÅÅT <3<3<3<3 ^^



Blogg: http://nishaa.blogg.se/
2012-02-24 @ 13:19:52




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback