Monday rainy monday!

Ja detta ska ju egentligen vara en fotoblogg, det är därför jag inte uppdaterar. Det har hänt väldigt mycket och inspirationen är inte på topp. Meen folk klagar på dålig uppdatering så jag kan i alla fall berätta om min dag. Tja, kom hem från skolan, lite dator, fick ett ryck och sprang ut till bussen ner till stan. Jag gick in på Gina Tricot för att byta storlek på ett par jeans jag köpte i lördags, nej den storleken fanns inte! Sen skulle jag till dansen, nähä det var ingen dans idag! Så när jag trodde att hela turen var bortkastad hörde jag av med Jenny så träffade jag henne, Loh och Emma. Tja vi gjorde väl inget annat än att hänga i ett skrymsle och äta kinamat, men så är det ju när man är med coola människor! Sedan missade jag en buss hem med typ 2 minuter, fick vänta i 20 sen åka hem och då var man dyngsur (Ja, det regnar) men nu är jag i alla fall hemma!

Har inga bra bilder för vi har köpt en extern hårdisk (På 2 TERRABITE! WOHO!) Så där ligger alla mina mappar.
kan bjuda på dessa två från Tyskland -10 (de var de första som kom upp hehe.)

(jag är inte så bred men bild 1 mosades ihopa)

Nu ska jag fortsätta att dricka varm oboy och plugga, puss!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback