HÖSTLOV!

IMFRTNST FSH"
(UNDERBAR DAG!)
Vi hade idrottsdag. Jag hade först badminton, inte så superkul i sig men med rätt personer så! Sedan två och en halv timmes lunch (Hej mcdonalds;) med Clara, Siri, Hanna, Johanna och Birgitte och träffa även Julia och Linda där. (Som valt Källbybadet.) wünderbart. Sen var det squash och det var skitkul, och slutade kvart över ett.
Bra start på höstlovet? Ehh, jaa!
chaow typ det, diggar livet just nu.
(Jag veet, vad är det med mig? Jag börjar gilla såna här dagar, orienteringen 1 mil t ex var skitkul (fastän jag tappade min mobil i skrylle), jag menar say whattt känns inte som mig haha)
Får se vad som händer ikväll, är skittrött så blir antagligen vara hemma och njuta av ensamheten. De kan ju också va nice!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback