Halloweenbesvikelser

Japp idag var det ju Halloween! Igen!
För min dag var planerna att se Rihanna. Hade taggat sönder -sett fram emot det i flera månader-, och stressat hela dagen för att bl a köpa ett nytt, större, bättre-inspelnings-lagrings minneskort. Men, gissa vad som händer? När man står i kön till Malmö arena och allt så kommer en man och ropar ut i en sån strut att det är inställt. Jippi! Så fick ringa mamma och be henne fick köra in från Lund och hämta mig.
Surt, men vafan. Tjejen är inte mer än människa:)
(Nej, så lät inte inte innan. Då lacka jag!;)
Det ironiska var att jag hela tiden sagt "Asso jag är helt inställd på att något ska hända - att biljetterna inte går igenom eller att hon är sjuk. Det är säkert inställt!"


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback