Plugg, plugg och lite till plugg

Japp, det är ungefär så det känns! Sitter med ungefär ett kilo läxböcker framför mig. Har franskprov på onsdag, och började inte plugga förräns idag och kommer hem efter kyrkan imorgon. Känns bra! Sedan svenskaprov också och de vanliga läxorna såklart som reportageinlämning imorgon, jämförelser, redovisning mm. Inte mycket bloggning denna veckan alltså!

Usch jag känner mig så dålig. Har hittat in på en massa fina inspirerande fotobloggar, och då jämför man sig ju såklart. Jag har förändrats så himla mycket, är typ inte samma person som jag var förut. Om jag nu ser en vision av en bild framför mig, ser jag inte längre vägen dit. Hittar alltid en massa problem eller ursäkter, och jag hatar mig själv för det. Förut beskrev alltid folk mig med ord som fantasifull, påhittig, smart, självständig, kreativ. Nu i och med gymnasiehysterin med "vad vill du bli, vad är du bra på, vad har du för egenskaper", inser jag och känner det som att jag har tappat allt som gör mig till mig.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback