You'll always find your way back home

hemma nu då! Fy fan va nice dag! stigit upp "tidigt" och tagit en kalldusch, riktigt härligt, har köpt världens mysigaste tjockiströja, köpt biljetter till rihannas konsert live, träffat en gumma jag inte sett på 6 år!! Eller gumma och gumma, nillis mama haha! fan va gött asså. Suttit på Burger Kings takterass överlänge och garvat, gått runt typ hela malmö. Nu har man nyss ätit jordgubbar också, pricken under utropsteckenet eller?  :D

Känner mig generös idag så ni får ett par bilder!
det var allt! nu är jag övertrött, ska nog ta några marschmallows och sedan sova. Den där känslan av att vara duktig för att man stiger upp innan tolv kommer vara försvunnen nästa gång jag vaknar.
Nu ska jag försöka ta tag på nilli och se om det är okej att jag våldgästar hennes hem imorgon. Toodel.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback