Presentation av moi

Bonjour!
Då har jag alltså gjort en ny blogg. Jag håller på att tona håret på en annan människa så ska bara klottra ner detta lite snabbt medan färgen verkar.
Jag heter Sara. Bra inledning?  Ett av mina intressen är att fota, så jag har en känsla av att detta kommer bli en fotoblogg.... jag tycker själv att det är ganska tråkigt med folk som bara bloggar om sina dagar dag ut och dag in så ska försöka att undvika det! (Jag lovar det kommer bli så... ) Sen jag vet inte om jag ska köra spåret komisk sarkasm (Jag lovar, jag är rolig), eller sådan opersonlig med bara typ engelska citat och foton!! hmm.... jag tror dock inte att världen är redo för min 14-åriga humor... får se! Jag vill ju inte kopiera någon annan.
Jag har haft en blogg förut, tröttnade och nu har jag ett tag varit sjukt taggad på att börja igen, so here I am ! Jag bloggar bara för mig själv, och de av mina vänner som är intresserade av att läsa om mitt tråkiga liv. Har du konstruktiv kritik om t ex mina foton, inlägg, kanske bloggddesinen är det fritt fram, har du bara saker att säga som t ex "du är ful" så tryck Ctrl+W dirr :)
För övrigt bryr jag knappt om hur många som läser min blogg. Jag kommer inte reklama den, inte i början iaf. 
(Eller jag menar , det e ju skitkul om folk läser den. Men jag gör det inte för andra, så att säga)

Det var väl allt för nu antar jag...
au revoir, sara
såhär ser jag ut ibland. Lite då och då när jag har lust.
såhär ser jag ut ibland. Lite då och då när jag har lust alltså.

Kommentarer
sara

bara testar heheheehehe



2011-06-19 @ 03:36:25
Nea

Thumbs up! men asso man gillar ju sjuk tonårshumor!!<33



Blogg: http://neonnea.blogg.se/
2011-06-25 @ 01:45:20




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback