Mammas dagen-innan födelsedag

Ja nu sitter man här. För dom som undrar (dvs 0 st) så gick jag och la mig halv fem, och Simpon väckte mig 08.08! Och jag kan inte sova nu heller för har massa att göra. Jag har lovat mamma att jag och brorsan skulle ta hand om ALLTING för att fira henne, och nu bara överger han mig! Och sa det typ igår... fan va surt så nu sitter jag här och måste göra dubbelt så mycket.
För övrigt kan jag säga att jag ofta har som vana att skriva onödigt långa, ointressanta texter... och överredigera bilder... jaa, listan kan bli lång! Nu har man på senare tid haft så många inläggs-foto-rubrik idéer, men då har jag ju haft ursäkten "äh, synd att jag inte har nån blogg dådå". Men nu måste jag ju ta tag i det, och börja fota oftare igen.
Tänkte ta en ny bild till headern, alternativt göra ett collage. Jag gillar den som är där nu, men passar inte så bra...
en bild från i höstas, digg!

Kommentarer
Nea

stackare D:



men fota mer då;D du e ju bra på de! :D



Blogg: http://neonnea.blogg.se/
2011-06-25 @ 01:48:35




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback