Tvärlugg och Harry Potter

tjenixenpixen. Ikväll var jag hos linnean. Jag klippte lugg (?) och vi kollade på Harry Potter 7 part I. Åhh gråter alltid när Dobby dör. När jag får en hund ska den heta dobby <3.
Lägger upp bilder imorgon på håret. än så länge är jag hyyyfsat nöjd, det jag ändrar mig nog nästa gång det regnar..
och när jag gick hem såg jag en sån här filur gå över vägen. Jättelångsamt. Stannade mitt framför mig och tvätta framtassarna. Jag dog.
Så jag tänkte. Hinner jag? Ska jag? Regnar det för mycket? Jag tog ett beslut.
Så öppna väskan, upp med kameraväskan, upp med kameran, av med linslocket, på ON-knappen, och när jag skulle hitta fokuseringen... hade den skyndat iväg och jag fick ingen bättre bild än såhär. :(

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback