Only I can live forever

Det har varit en högklassig helg hittills.
Igår var det va med Agnés, först hemma sen till stan, sen till.. bioooooooooooooon!
Såg Harry Potter and the deathly hallows pt ll.
Anledning till att vi såg den först nu var att båda var bortresta under premiären, och hon kom hem från Italien först nu.
Tyckte att den allt som allt var bra, fastän det finns så många saker man skulle vilja ändra på.
Åh. Jag är uppvuxen med Harry Potter, och nu bara är det slut. Mygod alla mina somrar har varit påverkade av den berättelsen, jag har läst ettan säkert 15 gånger. Vi har 2 fullständiga uppsättningar av bokserien här hemma. Jag sitter just nu med en täljd kvast och flera hemmagjorda trollstavar bredvid mig. buhu. ska gå och cutta mig nu.

Juste, Agnes sov här oxå :) Vi kollade på "number 23" igårkväll sen kunde jag inte somna så va liksom klockan 02.21 = 23 :(
mina fina ca 1x1 m stora dödsreliker på väggen

ny ring!
skulle köpa en present till Simon också, men fick en annan idé.. måste göra det idag.
Måste packa idag också! För imon bär det av, wäy

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback