minigolf och chokladmuffins

Idag har jag, morsan, och hennes morsa spelat minigolf. Vi har tydligen bestämt att det ska vara en tradition varje sommar så idag bar det av. Roligt värre! Ni kan ju gissa vem som vann??? Gjorde faktiskt flera hole-in-one! *stolt*



Sedan åkte vi hem till m&m, mamma hade lovat dom att klippa hela häcken, och så vad jag snäll och kratta ihop allt. drömbarnbarn eller vad?
Medan mamma gjorde det så bakade jag, morm och morf chokladmuffins. Fett goda! värsta så exklusiva muffinsboken haha. Åt också massa jordgubbar, woho.
Det känns verkligen som värsta Wisteria Lane hos m&m. Alla har sina perfekta villor med stora nyklippta gräsmattor, spikraka häckar och felfria blomsterrabatter. Och grannarna som skvallrar hit och dit. haha! på tal om annat alltså.
Tog fina porträttbilder på mormor också, men de lägger jag inte upp här.
Det är alltid superfina solnedgångar när vi åker hem ifrån dom ^^
För övrigt är det min namnsdag idag, woho!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback