And when I breathed, my breath was lightning.




Jädrar sånt väder!
Inte kunnat blogga för först var det strömavbrott och nu har det åskat satan så mamma hade dragit ut sladden.
Blixten som tillhörde dagens högsta knall slog ner ca 10 m utanför oss (morsan såg det)
dunerdidundr.
frullen mami fixa mej.


Ikväll skulle jag kanske hem till linnea m folk, (ff), men tror inte ja pallar.
note 2 myself
iMORN: packapacka,  duscha tvättahåret och sånt, städa, redigera bilder.
Måndag: Träffa nilli, till mormor och morfar. till stadsbiblioteket låna böcker till resan?, hämta pass?
Tisdag: Till Ö Grevie med nea hanna kanske sara.
Onsdag: Hem från Ö Grevie, mot hörby marknad & träffa familjekompisar.
Torsdag: iihhhh
SORRY NISHA KAN INTE VA PÅ TIS FÖR JAG VA TVUNGEN ATT FLYTTA DET ANDRA!<3
ja det e typ planerna! så längre jag är packad till på måndag tror jag det är chill.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback