Uppdatering.

Chacha. Har haft fullt upp hela veckan och inte hunnit blogga typ nånting! Har dock gjort inlägg och spritt ut så att det inte ska bli tomma dagar hehehe.
Hela förra veckan var det mf+läxor+födelsedag. Vi har redan haft två matteprov, ett igår och ett idag. Åh vad sur jag är! På en uppgift skrev jag en sak efter en lång uträkning - som tydligen var rätt! - sen blev jag stressad och ändrade ALLT typ en minut innan vi slutade och suck.
Äh skitsamma. :)
Idag var det ett ett förberendande konfirmationsledarmöte. Jag stod i valet och kvalet och valde att inte gå utan hängde med Agnes istället. Nu har jag ångrat mig och vill bli ledare...
Just det, senaste nytt. Jag har ny mobil. På födelsedagskvällen när jag var hos Agnes svällde batteriet till min (förra då) mobil upp och fick inte längre plats i mobilen. Bull, säger jag bara!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback