Jag tror mitt :love: blöder

Satan i gatan vilken kväll.
Jag var i malmö kring 18.00, träffade luo, mik daniel och två andra killar. Sedan kom annelie och en ebba. Eller ja, träffade ju olika hela kvällen men palla ta upp det. Toppen personer iaf!
Så vi såg någon konsert på posthusplatsen, sedan gick vi på Daniel Adams-Ray. Så jävla bra! Sedan var det... maggioo! Är inte något större fan av henne annars, men hon var amazing live.
Kan säga att på Daniel var publiken väldigt lugn, på veronicas var det helt tvärtom, man kunde bara stå stilla, titta upp mot himlen och njuta medan världen snurrade omkring en.

Jag ångrar att jag inte tog fler bilder. Jag ångrar att jag mådde så sjukt dåligt att jag ett par låtar innan slutet gick ut från publikhavet för att kunna andas. 
Kvällen var awesome. Jag var stentrött i skolan. Men det var så värt det.



Här stod vi. På maggios var vi mycket längre fram = awesome platser.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback