Glad födelsedag Agnès...

...trots du är i Italien! ♥ 

Idag tog jag först tåget in till malmö ca klockan två med mamma, tittade på Hilda som uppträdde. Sedan bla bla, åkte hem, hämtade bilen, och åkte hem till Nadia i Lomma. Där var även Elsy och urgulliga Elias på besök från Spanien. Kvällen slutade med att jag, mamma, nadia och Hilda spelade Cluedo. 
 Tänkte sedan bli skjutsad in till malmöfestivalen, (för typ en timme sedan) se Dead by April (fast dom hade väl slutat uppträda för flera timmar sen), men var stentrött så struntade i det.

Blogg.se har krånglat i två dagar nu. Dessutom funkar blankrader aldrig från google chrome, nu använder jag IE. Nu ska jag ner och hämta cornflakesmjölkchoklad. Peace out! λ


 
en fantastisk liten pojk med "popular".                       Vår Hilda!

 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback